lørdag, august 14, 2010

Fridays Sketchers #115

Dette er ukes skisse hos Friday Sketchers. Jeg har brukt denne til å lage et kort på vegne av svigerinnen min til en 35års dag.  "Bursdagsbarnet" er snekker så jeg håper at dette faller i smak:-) Stemplet er fra Panduro, og teksten fra North Star Stamps. Motivet er fargelagt med ProMarkers. Har pyntet kortet med Verktøy Charms og vanlig spiker!!

Ett trykks utfordring denne gang skal inspirerest av fargene ovenfor så jeg legger inn kortet der også.

4 kommentarer:

anne bodil sa...

Kjempefint kort!!
Takk for at du deltar på trykkpressa sin utfordring. :)

Guro sa...

Herlig!!! Så masse flott du har laget i det siste :-) Vi må virkelig sette oss ned sammen en dag. Tiden fløy litt fra meg tidligere når jeg trodde jeg hadde så mye av den ;)
Håper alt er bra med dere!
Klem Guro

Guro sa...

Håper det går bra med flytting og alt. Vi må absolutt få til en scrappekveld. Bare gi lyd, nå jobber Jo på land, så da er det lettere å komme seg ut :-D
Tusen takk for at du er med på candyen min forresten :-)
Har lagt tre lodd i potten til deg og trekker i kveld.

Klem Guro

May sa...

Du får en award av meg :O)

Kopier bildet fra min blogg, og gjør det samme som meg ;O